Selena förnekar alla rykten

Ryktena om att den 16-årige popsensationen Justin Bieber och den 18-årige Disney stjärnan Selena Gomez dejtar existerar fortfarande och många väntar på svar. Selena Gomez förnekar däremot att hon och Justin är tillsammans. Hon säger att de bara är vänner.

"Det är det manliga idealet. Om jag ska vara ärlig.. Han är 16 år och jag är 18, och i den här åldern måste vi ha kul - som alla andra tonåringar. Men ta inget allvarligt. Vi är fortfarande unga och vill inte förlora vår ungdomstid genom ett förhållande" säger hon.

Enligt källor så har Selena slutat bära sin löftesring.. Men hon förnekar att hon gjort 'det' med Justin.
"Jag gillar inte dessa rykten! Jag känner mig så konstig när alla pratar om mig. Media vet aldrig vad som är sant. Jag är bara en tonåring som alla andra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback