Jag kommer att lägga ner bloggen

Hejsan svejsan!
Jag har bestämt mig för att sluta blogga på JBIEBZ, och därför kommer bloggen att läggas ner. Varför? Jo, det första är väl att jag inte riktigt har tid. Det är verkligen jättekul att blogga, leta information och dela med sig av det man vet om Justin, men det tar tid. Lite för mycket tid faktiskt!
Det andra är väl att de lite mer än hundra läsarna som tittar in här varje dag aldrig kommenterar. Man lägger ner en sådan tid på att knåpa ihop inlägg men får ingen respons - vilket är väldigt tråkigt.

Det vore nog roligare att blogga om jag inte vart ensam, för nu är det en sån press på att jag (ensam) ska uppdatera bra och sånt där.

Och nej, jag har absolut inte slutat vara ett fan av Justin! Jag älskar honom mer än förut haha, men det handlar bara om att jag inte har tid för bloggen! :)

Kanske börjar blogga igen imorgon eller kanske aldrig igen. Vet faktiskt inte. Kram på er sålänge!


Världens finaste.


UPDATE: Varför besöker ni fortfarande bloggen? :) Jag kollade på statistiken och såg att jag fortfarande har läsare, men jag bloggar ju inte? haha!

Hailee Steinfeld om att vara presentatör med Justin



True Grit: 14-åriga break-out stjärnan Hailee Steinfeld. I hennes korta tid som kändis har hon nu nått den heliga nivån i världen - att få presentera ett pris på TV med Justin Bieber (Golden Globes).

"Jag är mycket förväntansfull"

Vad gäller hennes unga Belieber-vänner och deras chockade miner när de fick veta, säger Hailee att hon mestadels hållt det hemligt för de flesta. "Jag har faktiskt inte berättat för många, så när de tittar på det här så kommer de att freaka ut!"

"Men ja, jag är väldigt glad" säger hon erkänande. "Det ska bli kul"
-Celebuzz

Dejting regel: Inga uggs!



Vi kan höra skriken börja redan utanför Beverly Hilton Hotel. Varför? Justin Bieber kommer att vara en presentatör på söndagens Golden Globes.
Han kommer att ta plats på scenene med True Grit breakout stjärnan Hailee Steinfeld. Zac Efron har också lagts till på Golden Globes presentatörs-lista, som omfattar Matt Damon, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Robert Downey JR, Jennifer Lopez, Hellen Mirren, Kevin Spacey och Robert Pattinson.

Naturligtvis kommer USA TODAY täcka allt, live. Spännande!

Under tiden kan du ägna din tid till att blädra i Us Weekly's Bookazine om Justin (Pris: $9.99), som kommer ut imorgon, Justin Bieber: My Private World.

Inkluderat är bilder på Selena Gomez, Beyonce, Kim K och Jasmine V. Det finns citat från Taylor Swift, Kathy Griffin, Miley Cyrus, Gabby Sidibe och Chelsea Handler.

I tidningen berättar Justin om vad han letar efter i en tjej. På frågan om vad han tänder på, berättar Justin:

"En rolig brunett som kan ha riktiga konversationer. Men inga Uggs. De är så fula"
- USATODAY


Bilder från US Weekly!


Justin till sjukhuset..



Justin skrämde slag på alla efter att ha spelat in scener för ett gästavsnitt på CSI (Crime Scene Investigation). Justin hade problem med att andas och så fort inspelningarna avslutades rusade han till sjukhuset Providence St. Joseps i Burbank där han möttes av sin doktor, och behandlades för en allergisk reaktion.

- Posh24.se

Justin är nominerad för Best International Newcomer


Behind the scenes of Vanity Fair photoshoot (#Part3)


Jeremys nya Twitterbild!


On the set of CSI; episod 2


Justin pratar om kärlek



Justin Bieber är definitivt Hollywoods hetaste ungkarl just nu, men superstjärnan har öppnat sig om att vilja sigfta sig med sin kärlek en dag. Tja, det förklarar ju alla hans kärlekssånger, eller hur?
När du plockar upp februarinumret av BOP får du reda på vad Justin hade att säga om att ta sin tid att hitta den perfekta flickvännen och varför han är försiktig med vem han dejtar.

"Äktenskap är långt borta just nu, men det ska bli roligt när det händer" säger Justin.

-Bopandtigerbeat.com


Hayden Panettiere gratulerar Justin


Video: Backstage kyssen!


Kanal 5 om Bieber i CSI!


Justin i Scholastic Math



The New Yorker


"Sneak Peak of Baby" - ETT ÅR SEDAN!



Bieber tatueringen är äkta!


Selena i triangeldrama? Hmm..


Dramat har börjat! Enligt Hollywoodlife.com har Glee stjärnan Cory Monteith fått en crush på Selena Gomex under en inspelning på Roxy Theatre i LA över helgen (bilden ovan)

Det är rapporterat att Cory inte kan ta ögonen ifrån Selena. Samtidigt, som alla vet är Selena romantiskt involverad med den ryktade pojkvännen Justin Bieber. Selena och Cory känner varandra efter huvudrollerna i den kommande filmen, Monte Carlo (som de gjorde tillsammans)

Kommer Cory stjäla Selena från Justin? Eller är Jelenas relation för stark för att spåra ur?


TWITPIC;



"Unsub on the loose.. They call him the #redvinereaper"

TWITPIC från @ThatRyGood


Selenas twitter är hackad (av någon som ogillar JB?)




- www.justindrewbieber.blogg.se

Justin spelar krocket @ Vanity Fair photoshoot


Top 10 Pop performers!



Justin kom med på listan "Top 10 Pop Performers 2010". Fler artister som toppade listan var även Bon Jovi och Taylor Swift. Denna lista visar alltså vad kändisarna har tjänat under sina turnéer, men man kan dock inte se detta som hela deras förmögenhet eftersom det tillkommer massvis med pengar på annat håll. Däremot är det ett bra sett att se vilken kändis som har flest fans som är villiga att betala för att se sin idol live.

- Latimesblogs.latimes.com


Usher kommer alltid att vara där för Justin



Usher har insisterat på att han alltid kommer att stödja Justins musikkarriär. Usher, som är mentor till den 16-årige pop stjärnan sedan han blev signerad vid en ålder av 13 år, lovade att stötta stjärnan genom bra och dåliga sidor av musikbranschen. "Jag kommer att vara där och stödja honom under hans uppväxt" säger han till CNN.

"Jag kommer att vara där, stödja honom genom hårda tider och genom alla typer av situationer"

"Kändisskapets dåliga sidor kommer att komma med åren. Det bör vara en lång historia, vilket vi också hoppas på. Vi hoppas på att han kommer att få en lång och bra karriär framför sig. Och det der definitivt ut som om en massa fans kommer att vilja växa med honom"

Bieber erkände också att han förlitar sig på Ushers stöd fullt ut.
- Digitalspy.co.uk


Ashton Kutcher om Justin på Punk't


Unrivaled DJs Clip: Full Version


Vanity Fair: Behind the scenes


Vill du börja blogga på Jbiebz?

Jag har verkligen svårt att uppdatera bra, dels pga skolan men mycket annat. Jag undrar om någon [eller några] därför skulle vela börja blogga på den här bloggen med mig?

Om du känner att du vill göra det och att du är SERIÖS så skicka iväg en kommentar eller maila [email protected]!

Detta vill jag att du skriver i mailet:
· Hur gammal du är
· Hur mycket du själv tycker att du vet om Justin [på en skala från 1-10]
· Vilka sidor du hittar nyheterna på
· Om du vet hur man bloggar på blogg.se
· Du måste även kunna översätta texter från engelska till bra svenska
· Du måste också kunna skriva BRA texter, som är lätta att läsa osv.
[Jag kanske frågar mer i mailet]

+ i kanten är om du är duktig i Photoshop eller ja, med kodning, designer och sånt där. Absolut inget krav dock! :)


Justin är otrogen mot Selena?



Justin och Selenas dating rykte är kanske inte sant, pga den senaste tidens "otrohets skandal". Ryktet om de två har varit rubriker i ett par veckor nu, fram tills denna vecka när några ganska nedslående bilder av den unge Bieber nådde ytan. Det visar ett ivrigt fan, som uppenbarligen har Bieberfever, strulandes med den 16-årige sångaren.

På bilderna har den unga Biebs helt klart tungan nere i halsen på fanet, backstage. Har Justin varit otrogen mot Selena?

Vissa påstår dock att det inte är Justin på fotot, medan andra påstår att bilden togs innan Justin och Selena sägs ha varit ett par.
- RobotCeleb


Kärleken känns bra!



Justin är älskad av kvinnor världen över tack vare sin fräcka personlighet, snygga stil och underbara stämma. Stjärnan sjunger om romantik en hel del, även om han inte är säker på om han verkligen förstår kärleken i sin helhet! Justin har kopplats ihop med Selena Gomez.

"Jag är för ung för att veta den verkliga uppfattningen om detta, men jag vet att det känns bra att vara kär"
sa han till den brittiska utgåvan av OK! Magazine.

"Det är en härlig känsla. Jag är fortfarande i processen att lära mig och inte bara om kärlek utan om allt i livet. Det är ingen brådska, du vet"

Den romantiska stjärnan medger att han är någon typ av auktoritet på relationer, på grund av hans unga ålder. Justin anser dock att sin ungdom kan faktiskt vara andvändbar eftersom det betyder att han förstår de känslor som hans fans upplever.

"Jag är ingen expert eller något sånt, men jag kan sjunga om vad jag känner och jag antar att de flesta tonåringar kan relatera till min musik
" tillade han.
- Musicrooms.net


New Photos by Art Streiber









Här är bilderna som VF lovade att lägga upp (och 20.000 pers "gillade" deras Facebook sida) Bilderna är tagna av Art Streiber.


Jason McCann is back on track!



För er som inte visste det så spelades nya CSI avsnitt in igår och avsnittet kommer att sändas den 17 februari i USA.
Igår fick England se det första avsnittet med Justin aka Jason McCann och de twittrade som galningar om det - vilket ledde till att namnet Jason McCann blev en TT.

Justin om kärleken..



Endast en vecka efter att Justin Bieber sagt att han aldrig mer skulle svara på frågor angående tjejer så berättar han för OK Magazine: "Jag gillar tjejer som är roliga och tjejer som har fina ögon och ett fint leende"

Han sa också att han försöker att vara singel, men att det inte är det lättaste just nu. Undrar varför? Vi får helt enkelt inse att han reser så mycket och att det inte är det lättaste i ett förhållande.
- Examiner.com


Long Live Justin Bieber: Prince of Pop


Justin nämns i "Wizard of Wavely Place"



"Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"



Tonårs-superstjärnan Justin Bieber verkar inte vilja visa sin relation med Selena Gomez för allmänheten, detta visat efter att ha vägrat tala om hans kärleksliv. I en intervju med brittiska Heat Magazine gav 16-åringen ett isigt svar på frågan om han hade flickvän. Sångaren sa: "Jag får den frågan alldeles för mycket! Jag kommer inte att kunna ha ett privatliv om jag hela tiden besvarade den frågan. Så jag tänker inte svara på denna fråga, någonsin igen"

Senare fortsatte intervjuaren med den 18 åriga Disney-stjärnan Selena, genom att fråga honom om han får mycket äldre kvinnor och han svarade: "Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"

En PR-representant för Justin varnade då intervjuaren: "Detta är tänkt att handla om musiken, inte om flickor"´
- metrolyrics


Justin är nominerad för Best New Artist



Grammy galan äger rum den 13 februari, men innan den stora showen ska vi berätta lite information om de nominerade för "best new artist" (bästa nya artist).Först ut är Justin Bieber aka "The Beebs". Bieber hade ett fantastiskt år med en multiplatinum sålt album, en bok, en påbörjad film och framträdanden på nästan alla Music Awards förra året!

-Newsday.com


Justin bieber är värd för VF's FB sida!




Justin Bieber är Vanity Fair's första guest-editor någonsin!

"Ganska coolt att jag får vara värd för Vanity Fair's Facebook sida denna vecka. Jag är stolt över min intervju och mitt omslag, det är den mest intensiva intervju jag någonsin gjort. Det kommer att bli en rolig vecka och glöm inte att kommentera för jag kommer att skicka en signerad kopia av min bok till ett ett fan som kommenterar! LET'S GO!"

(tillägg: Glöm inte att "gilla" Vanity Fairs sida på Facebook. Vi behöver 20.000 fler personer som gillar sidan, för då får vi exklusiva bilder från photoshooten!"

Justin: Vissa tjejer skulle göra ALLT för mig



Justin Bieber avslöjade för BOP! att han är väldigt försiktig med vem han dejtar.

"Det finns tjejer som skulle göra vad som helst för min status. Jag kan inte heller dejta någon som är så kär i mig att hon skulle göra allt för mig" (tex riskera sitt eget liv)  

- oceanup

Beliebers jämförs med terrorister



Har någon av er börjat fundera på om denna Bieberfever börjat gå lite över styr? Då är du inte den enda! En expert säger att uppståndelsen runt den unga flickidolen börjar likna terrorism!

Dr Ravitz säger att föräldrarna till dessa galna Beliebers borde ta tag i problemet innan det går alldelles för lång.

"Jag tycker att ansvaret ligger hos fansen för att få realistiska uppfattningar. Det är mindre ansvar för Justin och mer ansvar för föräldrarna till de barn som reagerar på detta vis. Biebers ledning är bara fokuserad på att driva hans karriär framåt, vilket är en rimlig sak att vara inriktad på"
- allieiswired.com

Justin kysser ett fan?



Det sägs att detta foto togs under Justins My World Tour 2010 (alltså nån gång under okt-nov) Det ska alltså vara Justin och ett fan på bilden. Vad tror ni?

Exklusiva bilder från St.Lucia





cred

Kändisar i de lila 3d glasögonen!


SnoopDog tweetade: "#purpleglasses, köp dina innan de är slut! jb3dpreview.com"

Country sångaren och skådespelerskan Julianne Hough tweetade: "Tack @justinbieber för mina coola glasögon! Längtar efter din nya film #NEVERSAYNEVER3D"


Sångtävlingen @ Mall of America



Sydney vann tävlingen, med Sofi tätt bakom sig!

Evil Bieber



Justins premiär som "onda Bieber" i debut videon som snart kommer från Superstar DJ crew, The Unrivaled DJs!

Australiens översvämningar


Justin visar sitt stöd genom denna tweet då han säger att hans böner går till Australien.

Queensland går just nu igenom några av de värsta översvämningarna på länge. Dödssiffran är påväg mot sin uppgång, och tusentals hus har drabbats.. Musikindustrin har nu bestämt att de vill hjälpa till!

Även om det inte är 100% bekräftat, förväntas det att Usher, Rihanna, Michael Buble, Justin Bieber, Katy Perry och TheKings of Leon kommer att uppträda, vilket matchade med deras Australien turnéer över mars och april.

Justin Biebers - The Fragrance.



Från pyjamaser, nagellack och nu en egen doft. Tonårsstjärnan Justin Bieber har inget emot att dela med sig av sitt kända namn till färsäljningshungriga företag.

Den nya doften kommer sannolikt att få flickfansen att svimma av lycka - det är nämligen en tjejdoft.

"De flesta manliga kändisar gör herrdofter" säger Bieber till Hollyscoop. "Att göra en kvinnlig parfym med mitt namn är en helt ny grej. Jag är så förväntansfull. Det här kommer att bli stort"

DJ TAY JAMES - Up (Mashup)


Intervju i Israel



BOP Januari 2011



cred

Justin i St. Lucia


Justin And Selena Gomez // Perfect Two?


Never Say Never - #Purpleglasses


Svar på tal; 9/1 + konsert 12/8



Svar: Det går inte att boka biljetter ÄN, men man kan skriva in sin email/mobilnummer och få meddelande om när biljetterna släpps. Supersmart! :)

Jag tänkte bara passa på och säga en annan sak också.. Igår bloggade jag ju om att Scooter hade sagt att Justin skulle komma till Sverige, och vad jag vet så kommer han hit (Globen, Stockholm) den 12 augusti i år! Biljetterna kommer snart att kunna bokas. Detta är ungefär 80% säkert, bara så ni vet.

Fanvideo: Movie Trailer


Justin är med på 50 mest sökta kvinnor?



Magazine har nyligen sammanställt en lista över de 50 mest populära kvinnor webben, som var baserad Google-sökningar och massor av statistik. De flesta av listan är kvinnor du normalt skulle förvänta dig att bli på en sådan lista: Lady Gaga, Beyonce och Britney Spears för att nämna några.
Men det finns en häpnadsväckande integration: Justin Bieber. vart tog den uppenbarligen manliga sångare rank  denna kvinliga lista?

Den 16-årige hearthroben knäckte faktiskt till sig en plats på topp 1 med nummer 7 listan strax före Miley Cyrus och Paris Hilton.listan är Biebers (ryktade) flickvän Selena Gomez med.

Så hur kunde sångaren hamna denna lista? Vi är inte riktigt säker. Mer än 34 miljoner resultat kommer upp när du söker hans namn, men ändå, är Bieber inte en kvinna. Vi tänker här var Coeds idé om ett skämt. Synd att det är ett riktigt gammalt skämt..

- Blog.zap2it.com (cred)

Tips till Jelena



-OceanUp

Glee kommer INTE att göra en Justin Bieber episod!



I motsats till vad falska rapporter har sagt, kommer vår älskade serie Glee inte att göra en Justin Bieber episod.

Seriens skapare och producent, Ryan Murphy, berättar exklusivt för PerezHilton.com: "Glee kommer INTE att göra en Justin Bieber hyllnings episod. Vi kommer inte att göra något mer av de denna säsong. Dessa är reserverade för artister med en stor katalog (stor bakgrund?) som Madonna, Britney etc."

Ledsen att vara en bärare av dåliga nyheter, Beliebers! Men det finns några goda nyheter: Justins musik kommer att finnas med i ett kommande avsnitt.

"Vi gör ett avsnitt där Sam sjunger en sång av Justin för att vinna Quinn tillbaka.. och kopierar hans frisyr, etc. Men det är en liten del av en stor händelse, har en hel del andra saker på gång"

-perezhilton.com


Justins tweet: STEJ OG.. hmm?


Några undrade vad det han twittrade betydde, om det var på något annat språk eller så.. men om ni läser baklänges så kan ni se att det inte var speciellt svårt utan att det står: "Go Jets", haha :)

Vassare stil på Justins nya album



Tonårsstjärnan Justin Bieber har många välkända samarbetspartners på hans nästa album, enligt hans manager Scooter Braun.

Under en webbchatt med Justins fans denna veckanbekräftade Braun att Justin arbetar med landets superstjärnor Rascal Flatts, och han har även haft samtal med R&B-sångaren Chris Brown och hip-hop stjärnor som Drake och Kanye West.

Braun spelade även en snutt från vad Braun beskrev det som "en tjuvtitt av helt ny Justin Bieber musik".

"Den har en "vass stil" säger Kevin Cossom som har hjälp Bieber med att producera hans nya album. "Det nya är mer mognare än tidigare.
Eftersom han är på väg dit nu, mer mogen"

- Ottawacitizen


Fanvideo: Talking To The Moon


Justin avslöjar..



Justin Bieber avslöjade för Vanity Fair Magazine att det är okej för honom att han för det mesta bara har kvinnliga fans. Han berättade:

"För yngre killar, det är som (de tror) att det inte är coolt om de kommer till min konsert. Det kommer att förändras, tror jag, det kommer att hända, men kanske när jag är 18. Men under tiden kommer deras flickvänner att titta på mig."

- disneydreaming.com


Justins nagellacks kollektion är en MEGAHIT!


Bild ifrån HOLLYWOODLIFE.COM

Även om Justin inte använder dem, så gör de flesta Beliebers uppenbarligen det! Rapporterna är ute och det verkar som om alla fans är helt förälskade i Justin Bieber och hans fantastiska nagellack. Wal-Mart kan knappt hålla dem i lager!

WWD rapporterar att semester försäljningen av Biebers nagellacks kollektion med Nicole från OPI sålde helt slut på 3000 Wal-Mart Stores (där de såldes). I rapporten konstaterades att ett callcenter var översvämmat med telefonsamtal i väntat på att få reda på vart kunderna kunde köpa nagellacket. Buteikerna hade det svårt att förvara kollektionen - uppkallad efter några av Biebers hits.

En företrädare
för Wal-Mart sa att försäljningen av sångarens unisex doftande armband och dogtags by Etoile Nation också är slutsålda. Du kanske vill gå vidare och spara lite pengar, för Beliebers: Justin's egna parfym är fortfarande avsedd att slå butiker i vår!

- Hollywoodlife.com


Miranda Cosgrove om "Jelena"



Även om det är massor av människor där ute som pratar illa om idén att Justin och Selena kanske är tillsammans, så finns det en person som verkar vara mer än snabb att komma till försvar för dem båda - den unga stjärnan Miranda Cosgrove.

Detta sa hon till E! News på Peoples Choice Awards i onsdags kväll:

"Jag tycker att de verkligen är söta! Selena är väldigt söt, och jag har träffat dem båda ett par gånger. Jag tror att de fungerar bra tillsammans"


Vad gäller när Justin faktiskt kommer att tala om ryktet, inte förväntat att det ska hända någon gång snart - Justin har lovat att sluta att besvara alla frågor som rör hans personliga liv.

- www.okmagazine.com, justinbieberzone

Justin: Raven Symone, would you like to dance with me?

Håller Justin Bieber på att falla för en annan kvinna eller visade han bara sin flörtiga sida? Efter att mångsysslaren Raven Symone visat sig på röda matten på Peoples Choice Awards (efter att ha förlorat mycket i vikt!) tidigare denna vecka skrev Justin detta på sin Twitter:

showbizspy.com

En man tatuerade in Biebs ansikte på låret!

Det finns massor av galna Bieberfans.. och så finns det den här killen:


En vuxen man från Kalifornien - och som får måste vara namnlös för sin egen säkerhet - gjorde en tatuering av Biebs 16-åriga ansikte på hans vänstra lår.

Det finns inte tillräckligt med alkohol i världen för att förklara detta!
- TMZ (cred)

Pauly D har Bieberfever!



Den stora stjärnan från programmet Jersey Shore, Pauly D, är inte rädd att berätta om hans "kärlek" till Justin Bieber. New York Magazine frågade DJ:n vad han gillade och då blev många förvånade när han berättade om sin beundran för den 16-årige sångaren.

"Jag är ett stort Justin Bieber fan" sa han. "Jag är en Belieber"

Inte bara det att han älskar Justin, han spelar även hans musik hela tiden när han arbetar som DJ.

"Ibland kan det hända att jag spelar en låt" erkände Pauly. "När jag gör en Sweet Sixteen, blir jag helt galen och spelar alla hans låtar."

"Jag var faktist Justin på Halloween. Jag hade kammat fram allt mitt hår och gjorde en hairflip hela tiden. Precis som Justin"


- Olyg.com

Pattie ogillar "Jelena"



En säker källa säger att Pattie inte gillar att Justin och Selena ska vara ett par och att bilderna som läckt ut efter resan i Västindien var inget som fick Pattie att bli speciellt glad! Dock har hon ingenting emot deras vänskap. Selena och Pattie följer varandra på Twitter.

- JustinWorld

Dödshoten mot Selena kan anmälas!



De senaste kändisnyheterna (och skvaller) kring Selena Gomez är att vissa av de mer brinnande Bieber-fansen har uttryckt sitt missnöje efter den senaste omgången av bilder som visar dem två mysa tillsammans.

Efter att en bild på deras kyss på en privat yacht i St. Lucia dök upp, tweetade många unga fans och hotade att "döda" Selena om hon skulle såra Justin på något sätt.

Underhållnings hemsidan E! ONline gick till en föredetta åklagare för att fråga om Twitter-hoten anses tillräckligt allvarliga för att anmälas. Eftersom hoten gavs via webben så skulle de kunna anmälas, men hoten måste fortsätta, förvärras eller vara mer specifikt för att Selena ska kunna göra en polisanmälan.

Justin blir lite sur på reporter



Justin höll på att intervjuas av Heat Magazine för ett kommande nummer när denna händelse inträffade..

Reportern försökte fråga om hans kändiscrush Cheryl Cole när det gick neråt. När han fick frågan om han skulle vilja ta med henne ut på en dejt sa han:

"Nja, först och främst skulle det vara olagligt för hon är för gammal.. Min mamma är 35, så hon är närmare min mammas ålder än min"

Burn! Cheryl, jag hoppas du inte läser detta..

Då reportern försökte fråga om hans kärleksliv, och vi antar, de foton på honom och Selena Gomez i Västindien.

Justin avbröt reportern och sa: "Jag har blivit frågad denna fråga alldelles för mycket"

Han tillade: "Jag kommer inte kunna ha ett privatliv om jag fortsätter få den frågan hela tiden. Så jag kommer inte besvara denna fråga någonsin igen"

Selena och Justin? hmm.



Jag såg den här bilden på Twitter för några dagar sen men glömde blogga om den, hehe. Det sägs alltså att det är Justin och Selena på bilden och att bilden togs i St. Lucia. Vad tror ni?
cred


Scooter: Justin kommer till Sverige!!





Jasmine (ägaren till justindrewbieberswe.blogg.se) chattade igår med Scooter på TinyChat. De frågade om Justin skulle komma till Sverige och han skrev: "Sweden. Yes"

Scooter hade webb på så man såg klart och tydligt att det var han (och ingen 'skojare')

OMB. Justin. Kommer. Till. Sverige.
cred

Selena @ Peoples Choice Awards


Selena blir tillfrågad om hennes och Justins förhållande, dödshoten och annat, men hon väljer att inte svara.

Jeremy skämtar med Justin



Så här började det hela:

"This is called the marker prank" skrev Jeremy (Justins pappa)

"Started like this..."

"Ended like this.... Successful prank.... I think not!"

cred för bilderna

Justin Bieber - Run With Me

Scooter nämnde den här låten på TinyChat för några dagar sedan och sa att den snart skulle släppas. Den heter "Run With Me".


Pray (by Justin Bieber) cover


"Jag vill att Kim ska ta hand om hans oskuld"


Kathy Griffin är rädd för att umgås med Justin!



Skådespelerskan Kathy Griffin berättade för Hollyscoop.com att hon är rädd för att umgås med Justin Bieber.
"Jag är rädd för att dejta Justin Bieber trots att han har frågat mig många gånger. Detta är bara pågrund av dödshoten! De är läskiga!"

"Jag hoppas att fansen kommer att ge Selena en paus och inse att det är okej för Justin att hålla någons hand någon gång" sa Kathy till Hollyscoop på Peoples Choice Awards i onsdagskväll.

Sångtävling där vinnaren får biljetter till NeverSayNever3D



I Justin Biebers hitlåt sjunger han "U smile, I smile", men på lördag byter vi ut texten mot "You sing, I sing".

Vinnaren får vara med i en nationell tävling på internet för att sedan kunna vinna en resa och Meet and Greet med Justin.

Tävlingen kommer att hållas 4-6pm i JC Penney domstolen i The Plaza, 160 N. Gulf Road, King of Preussen.
Registreringen ѕtаrtar 03:00 och de som vill sjunga ska uppträda deras favoritlåt med Justin. De kommer att bedömmas för bästa röst och största "Bieber-fevern"

Disc Jockey Maxwell från Philadelphia, radiostationen WIOQ-FM Q102 kommer att vara värd.

- The Morning Call

Bieber 2010 in Review - Video


Never Say Never 3D kommer att reda ut rykten!



Justin har insisterat på att hans kommande film (Never Say Never 3D) kommer att besvara frågor och reda ut många av de rykten kring hans liv.

På sin Twitter skrev han: "Människor frågar mig hela tiden om olika rykten. Tja, jag antar att mitt nya svar kommer att vara: Vänta tills #NEVERSAYNEVER3D. Den kommer att besvara dem alla!"

Han beskrev syftet med filmen: "För att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra att följa sina drömmar"

"Filmen är inte bara om mig. Från @scooterbraun till @studiomama till @thatrygood och @kennyhamilton och även mina fans.. Vi tror på varandra. Det är vad #NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om"
- MetroLyrics

Scooter vill att Justin ska vara singel



Justin Biebers manager Scott "Scooter" Braun har berättat att han har rekommenderat sångaren att fortsätta vara singen "om han kan ge någon allt" (?)

MTV News rapporterar att tonåringens rådgivare (Scooter) deltog i en webbchatt och tagit upp ämnet om Biebers ryktade relation med Selena Gomez. Braun sa: "Alla säger att jag ignorerar en viss fråga som ni alla vill ha svar på" 

"Alla vill veta något. Här är vad jag ska säga er. Justin reser mycket och som jag alltid sa till honom, 'du ska inte vara i en relation om du inte kan ge personen allt"
 
Han tillade: "Jag vet att Justin och den person ni alla frågar om är riktigt nära vänner och har varit det ett tag. Såvitt jag vet, är det vad de fortfarande är"

Justin var inte rasande över St. Lucia bilderna!




En representant för Justin Bieber har enligt uppgifter ogillat rapporterna om att Justin var rasande efter att hans semester med Selena Gomez blivit offentliga av en vän som skickade en bild av deras romantiska tillvaro på Twitter.
- Artistdirect.com

Var Justins natt-tweet menad till Selena?

Getty Images

Lång distans är svårt för varje relation, särskilt nya! Justin är separerad med mer än 2.000 miles från hans ryktade flickvän, Selena Gomez.

Justin vaknade upp mitt i natten för att sända ett sött meddelande via Twitter.

"Mitt i natten. Vill bara säga #hellolove" twittrade den 16-åriga popstjärnan kl 3 på natten den 6 januari. Justin var i den östra delen av landet, för att promota hans kommande film, Never Say Never 3D, medan Selena  var i LA efter att ha varit (och vunnit) på Peoples Choice Awards tidigare under dagen.

Jag måste erkänna att jag trodde Justin var för ung för Selena i början. Men efter att ha sett hur han behandlade henne, verkar unga Biebs som en fantastisk pojkvän. Även om deras relation är ny (och obekräftad), är det uppenbart att Selena och Justin inte kan få nog av varandra! De tillbringade nyår tillsammans och sågs kyssas på en båt i Västindien. Hon reste tillsammans i hans turnébuss och han överväger att klippa sitt kända hår för henne.

Om det inte är ung kärlek, vet jag inte vad det är! Plus att Justin och Selena har varit vänner länge, som kommer att göra att det blir en starkare, mer varaktig relation.

De är det nya heta paret i Hollywood. Jag önskar bara att hon hade twittrat tillbaka..
- Kirstin Benson, hollywoodlife.com


Scooter: "Klä er sexigt och hångla"



Justin Bieber har varit på scenen i några år nu och han har verkligen lyckats behålla en positiv bild för de miljontals tonåringar som ser upp till honom. Justin har hållt sig borta från droger, alkohol, fester och annat som kan äventyra hans karriär.

Vi kan dessvärre inte säga detsamma om hans manager, Scooter Braun. Justins 30-åriga manager har spelat in ett ljudklipp tidigare idag, då han uppmuntrar fans att gå och se Justins nya film Never Say Never.

Så, han uppmuntrar en massa tonåringar att gå och se sin favoritartist på bioduken.. Vad är det för fel med det? Tja, Scooter uppmuntrade inte bara tonåringar att gå och se filmen, han berättar även för dessa unga tjejer att klä sig sexigt (höga klackar och massor av smink) och dra med sig pojkar till filmen i utbyte mot hångel.

Just det: mannen som ansvarar för Justins karriär, verkar inte bara stödja utnyttjande av unga kvinnor, han uppmuntrar tillochmed den!

Tror ni inte på vad ni precis läst? Klicka HÄR och scrolla ner till 'klipp två' och hör själva vad Scooter säger..

- Kidglue.com

Justin Bieber // If We Ever Meet Again


Justin i trubbel med Pattie efter St. Lucia bilderna!

Justin Biebers mamma (Pattie) var inte speciellt glad när hennes son fångades på bild med Selena Gomez under en yacht resa i St. Lucia.

Enligt New York Post skvallersidor Page Six, gick Pattie Mallette på det första bästa flyget mot St. Lucia för att ge Bieber en utskällning. "Justin och Selena anlände på ett privat jetplan tillsammans från Atlanta med vänner och hans manager", säger en källa.

"De tog sedan en helikopter tillsammans till orten, där de stannade i två villor och firade nyårsafton. De var fast beslutna att stanna (osynliga), men någon hade postat en bild av orten på Twitter"

"Selena åkte den 2 januari och lämnade Justin ensam kvar med sin livvakt Kenny, i tid för att Pattie skulle kunna komma fram"

Justin har tidigare visat hur hans mamma straffade honom genom att blockera hans abonnemang.

"Mamma reser med mig" sa han. "Ja, vi bråkar, men jag tror att varje förälder och barn har gjort det, men jag älskar min mamma. Jag tycker det är bra hon reser med mig, men ibland behöver jag en paus eftersom jag är med henne dygnet runt. Men jag älskar henne, jag gillar att vara med henne".


Pray cover


Justin: Jag lider av sömnlöshet



I februarinumret av tidningen Vanity Fair, så avslöjar Justin Bieber att han ibland lider av sömnlöshet.

Justin säger att det beror på ett hektiskt liv, och han måste andvända sin tid till att tänka på "saker som är viktigare"

"Jag bara vänder och vrider på mig hela natten och tänker. Mitt huvud snurrar. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen - som min familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men du har inte tid att tänka på, eftersom du bara fastnar i allt annat under dagen.."

Flest followers på Twitter:


Just nu leder Lady Gaga, men jag tror att Justin snart kommer ikapp! Vad tror ni?

Insider - Top 10 of 2010


Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Billboard: Flest sålda album för år 2010 (My World 2.0 på plats 4!)



Billboard har nu släppt de bästa album försäljningen för 2010. My World 2.0 kom på 4:e plats med hela 2.319.000 album sålda! Det är Eminems album Recovery som sålde mest och slog alla rekord. Grattis till Eminem, hans album var ju trots allt alldelles utmärkt. Taylor Swift är på platsen innan Justin, medans hans album släpptes mot årets slut.

1 - Eminem: Recovery sålde 3.415.000 exemplarer
2 - Lady Antebellum: Need You Now sålde 3.089.000 exemplarer
3 - Taylor Swift: Speak Now sålde 2.960.000 exemplarer
4 - Justin Bieber: My World 2,0 sålde 2.319.000 exemplarer
5 - Susan Boyle: The Gift sålde 1.852.000 exemplarer
6 - Lady Gaga: The Fame sålde 1.591.000 exemplarer
7 - Sade: Soldier Of Love sålde 1.300.000 exemplarer
8 - Drake: Thank Me Later sålde senare 1.269.000 exemplarer
9 - Usher Raymond V. Raymond sålde 1.183.000 exemplarer
9 - Ke$ha: Animal sålde 1.143.000 exemplarer

- JustinWorld

Kanye West vill jobba med Justin i JB's nya album



Det har rapporterats att Kanye West ska producera ett gäng nya låtar till Justin Biebers nya album.

Tillbaka i Augusti remixade Kanye Justins låt "Runaway Like" och enligt Scooter Braun (Justins manager) så ska han göra mer.

Scooter hävdade nyligen i en chatt att "Bieber och Kanye hade ett samtal.. om en låt som de försöker att arbeta med tillsammans. Kanye vill producera ett gäng med nya låtar till hans nya album"

Nick Jonas + Justin Bieber =


cred


Visst verkar det som om han döljer något?


Jag förstår honom verkligen, han måste ju få ha sitt privatliv för sig själv. Vissa fans är ju helt galna och accepterar inte det..

This Is My World - dokumentär om Justins turné går att köpa



Igår/i förrgår släpptes (i USA) "This Is My World". Det är en dokumentär om Justins turné, konserter, backstage och lite exklusiva saker såsom intervjuer och annat.

Nu kan man beställa DVD:en på den svenska sidan CDWOW för 129kr. Bara jag som funderar på att köpa den? Klicka här för att komma till sidan där du kan klicka hem den!
cred för bilder

Fanvideo


Justin i Aftonbladet!


Själv tycker jag att allt de skrev redan har sagts i massor av intervjuer, men det är ju inte varje dag han är med i Aftonbladet heller! Jag såg precis artikeln i tidningen men upptäckte senare att den fanns ute på deras hemsida.
cred

"Jag kanske ska klippa mitt hår kortare"



Camilla Belle blir frågad om Justin och Selena


Hur Justin och Selenas barn skulle se ut!


ANG uppdateringen idag (5/1)



Idag kan jag bara förvarna er om att jag inte kommer att kunna uppdatera något förrens ikväll eller något, för jag kommer tyvärr att vara upptagen hela dagen. ♥

UPDATE: Uppdateringen imorgon (torsdag) kommer inte heller att vara speciellt bra.

UPDATE TVÅ: Tack för att ni fortfarande läser, trots den dåliga uppdateringen! :)


Om Jelena i Klick:


källa


Kanal 5: Kloning av Justin Bieber







Som start på det nya året skapade han ett såkallat "Twitter-war". Beliebers mot iJevers! Vissa tog det som att han förolämpade Justin och alla Beliebers, medans andra gick från att vara "äkta Beliebers" till hans sida för att han bara sa vad han tyckte..
källa

2010 Was Bieber's Year - So What About 2011?


Justin på Kanal 5 imorgon kl 12:40


Här är en liten sneakpeak.. Jag kommer tyvärr inte att vara hemma den tiden imorgon, vilket suger.. Men jag har sett delar från programmet minst hundra gånger så jag klarar mig nog! Ska ni kolla? :)

Justin sjunger "I'll Be" med piano


Justins mål för 2011!



Den 16-årige sångaren Justin Bieber har stora förhoppningar på 2011 - han vill vinna en Grammy!

Baby-sångaren säger att han inte är nöjd med sina snabba hopp till stjärnstatus och han är fast besluten att vinna den prestigefyllda Music Award.

"Mitt mål för 2011 är att vinna en Grammy" sa han

Justin avslöjade nyligen att han tycker att hans fans är "galna". Han sa: "Beliebers har gjort några ganska galna saker. Förra veckan, natten innan jag skulle uppträda i Tyskland, gick fyra tjejer in i en container så att de kunde smyga in i byggnaden. De klättrade in och gömde sig. När killarna som arbetade med att ta ut soporna började göra just det, så fann de tjejerna direkt. Det var galet!"

Justin i bar överkropp på en Photshoot



Justin poserade för omslaget till Vanity Fairs februarinummer, där han visar upp både sitt bara bröst och även hans kärlek till en av musikens största ikoner, som Bieber kallade "förmodligen en av de mest intensiva intervjuer (han) någonsin gjort"

"Kolla mitt sexpack" sa popstjärnan, och knäppte upp skjortan. Han blottade sitt pack som en hyllning till en fotosession gjort av en av hans hjältar. "Jag vill vara som Michael Jackson" sa han. Michael var med i tidningen i september 2009, på ett liknande sätt.

Om Justins intervju var intensiv, var hans fans rasande! De unga flickorna som agerade statister på photoshooten kunde inte dölja sin förälskelse för Justin. "Vad gillar jag med Justin? Allt!" sa en modell.

Vanity Fairs februarinummer kommer att finnas tillgängligt i LA och NYC den 6 januari och träffar kiosker landsomfattande den 11 januari.

Vanity Fair intervju



"I'm crazy, I'm nuts" (jag är galen) säger Bieber till Vanity Fairs redaktör Lisa Robinson.
"Det är så min hjärna fungerar. Jag är inte normal, Jag tänker annorlunda. Mina tankar är alltid galna. Jag är bara.. galen. Men jag tycker nog att den bästa (musikern) är.." Robinson rapporterar att Bieber tycker att de bästa musikerna är The Beatles, Michael Jackson and Tupac. "Musik är musik, och jag är absolut påverkad av Michael Jackson, Boys 2 Men och människor som var "svarta" artister. - Det är det jag gillar. Jag gillar deras röster och deras sätt att underhålla, det har inget att göra med vilken färg på huden dom har"

"Michael (Jackson) kunde publik från unga till gamla, han begränsade sig aldrig." Säger Bieber om The King of Pop - som han har ett klistermärke på. Det sitter på hans sovrums spegel i hans turnébuss. "Han var så stor, alla älskade honom, och det är även mitt mål - att göra människor glada, att inspírera dom, att få människor att ställa upp/hjälpa mig"

"Det är svårt att riktigt balanserad mig själv. En vanlig kille, som fångar influensan, och måste bara komma hem." säger Bieber om den svåra utmaningen att vara en vanlig tonåring. "Men jag kan inte vara det.. allt är viktigt. Men du vet, min mentala hälsa är också viktigt. Även om jag är arg, så sätter jag ett leende på läpparna och fejkar det. Det är inte ofta jag fejkar - men jag är jag, jag vet att jag måste ge upp mycket av mig själv, eller mycket av mitt personliga liv."

Robinson pratade med personen som vet nästan mest om Biebers privat liv just nu, hans livvakt Kenny Hamilton. "Det känns som att jag har blivit expert på "hemliga operationer" säger Kenny om "vänner" (tjejer) .

Robinson rapporterar att Justin säger att han vill åka till månen, till yttre rymden men bara när det är 100% säkert eller i alla fall 90% säkert och att han hatar skolan. Det är undervisande på vägen, han läser inte mycket men han har bäst-säljaren "Rich dad poor dad" i turnébussen för Will Smith sa att han skulle läsa den.
Robinson rapporterar också att han lider av sömlöshet. "Jag vänder mig hela natten och tänker, my mind race" säger han. Jag tänker på allt som jag inte har hunnit tänka på uner dagen. Som tex familjen, Gud och saker som borde vara mer viktigt men som du inte har tid att tänka på, för att man bara blir avbruten.

Såsom massor av skrikande tjejer. Bieber säger att tjejerna skriker för att  han är just Justin Bieber till Robinson. Men han tror att dom skriker även för att dom tycker att han är söt. "Jag försöker inte vara arrogant men om jag går på gatan och en tjej ser mig, så kanske hon kollar bak för att hon tycker att jag ser bra ut, right?"

Bieber medger till Robinson att han är ok med att ha en övervägande av kvinnlig fans. "För yngre killar så är det (tror dom) inte coolt att komma till mina konserter. Det tänker jag ändra på. Jag tror det kommer hända men ungefär när jag är 18 år. Men sålänge så kommer alla deras flickvänner och kollar på mig." Men Bieber är medveten om trots hans stora framgång, så kommer inte alla vara hans största fans. "Naturligtvis, jag tror att människor bara väntar till den tiden kommer när jag gör ett misstag och då kommer dom bara hoppa på... Det kommer alltid finnas hatare" säger Bieber till Robinson."Jag vet att jag inte kommer göra någon life-change, dåligt beslut, som andra människor har gjort. Jag har sätt det hända många gånger. Det skulle kunna vara min största fiende, men jag tänker inte röra till det här"

Robinson pratar med Biebers mamma, Pattie (Patricia) Mallette, om hennes sons start som internet framgång.
"Jag laddade upp en liten video till mormor och annan släkt, och den ända vi visste sen var att alla olika sorters främlingar klickade sig in på den och kollade, antagligen för att dom kände igen låten.
Sen var det "oh kolla älskling du 100 visnigar" och sen "oh kolla älskling du 1000 visnigar" sen vart det bara mer visningar. Men jag trodde alrig att det skulle bli en musik karriär av det.

Mallette säger också att, efter hennes personliga möte med Gud så tror hon att Justin och hon föddes för att prida ljus och insperation på jorden. Men Mallette är försiktig med show bussiness och alla konsekvenser med det.

Robinson pratar även med Biebers mentor, och nära vänn, a-list musikern Usher. " Man skulle kunna säga direkt att den här killen har stil! - han är en cool kille" säger usher om Bieber. Han säger även att Justin är som en lillebror för honom." Det var motsatsen till Disney och nikelodeon karriärena" Ett stöd från allra första början har han haft av Usher. Usher tog Bieber till Island/DEF jam executive L. A. Reid. "Jag visste att L. A. skulle göra samma sak med honom som han gjorde med mig."

"Jag ser mig själv växa (i musiken) och trodde att inget av det här var möjligt." Säger Bieber till Robison.
"Jag växte upp i en liten stad med inte så mycket pengar, jag gillade att junga men det var då bara en hobby, och ju mer jag spenderade med det, desto större blev jag, som en artist och underhållare. Jag vill bli det bästa jag kan bli."

Och Bieber är inte den ända som ser att hans karriär växer. Om man frågar hans morfar, Bruce Dale, så säger han "Nej, aldrig han skulle bli hockey profs"

Grym intervju, eller hur? Kopierad ifrån www.JBMUSIC.blogg.se!

Vanity Fair photoshoot










Jag har alltid tyckt att Vanity Fair har gjort supersnygga photoshoots, med alla kändisar, men den här slår ju alla andra photoshoots med hästlängder. So damn hot!

cred

TWITVID:


Fler bilder @ St. Lucia





Behind the Scenes of My World Tour



TWITPIC:



"RT @KennyHamilton: Movies with @ScooterBraun to watch Tron and he pulls out the @justinbieber 3D #purpleglasses http://twitpic.com/3mu1d6"

Justin Bieber Converse


Finns att köpa HÄR för ca 1400:-paret.
cred

Justin i senaste numret av Veckorevyn!


Ingen stor sak alls, står bara att han ska släppa en egen nagellacks-kollektion!


Soulja Boy twittrar Justin:




cred

Under inspelningen av NSN3D


Hittade den här videon på JDB och jag har faktiskt aldrig sett den förut, så jag passar på att lägga upp den. Det är under inspelningen av Never Say Never 3D i MSG (31 AUG) Väldigt mäktigt, som de skrev på din blogg! :) 

Justin springer fram till ett gråtandes fan


Svar på tal; 3/1



Svar på första kommentaren: Det är inte officiellt att de är tillsammans, men det är ju VÄLDIGT uppenbart att de är mer än bara vänner! Jag har absolut INGET problem med det. Jag förstår inte hur man kan ha något problem med det heller? Hur man kan skicka hat-mejl till Selena och hur man kan bli sur på Justin, jag förstår verkligen inte det! Jag förstår inte heller hur man kan kalla sig själv en 'Belieber' när man reagerar så i dessa situationer, och när man blir sur på Justin för att han inte berättar något. Visst, de hade ju inte behövt hålla det hemligt, men det finns ju en anledning varför de gjort det - Justin vet ju att vissa kommer att reagera såhär och han vill inte förlora sina fans..
Jag reagerar på hur Justin reagerar (om ni förstår vad jag menar). När han har det jobbigt, så lider jag med honom. När han är glad, så är jag glad, osv. Jag kommer alltid att stötta honom. Just nu är han lycklig med Selena (antar jag?) så jag är glad för hans skull. 'Whenever you smile, I smile'

Svar på andra kommentaren: Hm, jag vet faktiskt inte. Det kan ju vara hon, för hon har själv sagt att hon är medlem på ganska många sidor, men det kan också vara ett fake-konto (som jag tror att det förmodligen är). Fast jag är tyvärr inte säker!

Rösta på att Justin ska komma till Sverige 2011!




På den HÄR sidan kan man rösta på vilka länder man vill ska vara med i 'My World Tour 2011'. Justin avbokade ju sitt besök här i Sverige och vi har gjort så mycket för att få hit honom - MEN, vi får inte ge upp! Vi måste forsätta försöka!
På sidan kan du klicka dig in och rösta på att han ska komma till Sverige. Du kan rösta var 20:e minut. Du behöver bara klicka på en knapp där det står 'I Am Human' (haha) och sedan trycka på 'VOTE' under Sveriges flagga. Just nu ligger vi på plats två men det kan vi ju inte nöja oss med, vi SKA ligga på nummer ett! Så kom igen alla Beliebers där ute, nu kör vi!

UPDATE: Ja, jag vet att de som vann förra året INTE fick besök av Justin, men jag tycker ändå det är värt ett försök. :)

Har Justin en framtid som vuxenartist?



Under de kommande månaderna kommer den kanadensiska popsensationen Justin Bieber nå en milstolpe som skulle kunna ändra hela hans karriär. Han är nominerad till hans första två Grammy Awards och han kommer att åka på en turné i Europa, Mellanöstern, Asien och Australien!

Men allteftersom Justin blir äldre, blir denna fråga mer angelägen: kommer hans fan satt fortsätta avguda honom när han fortsätter att utvecklas genom puperteten (och därefter)?

Det senaste året har varit ett fantastiskt år för Justin, utan tvekan!
Hans 'My World 2.0' toppade listor över hela världen och han är påväg till dubbel platina i Canada och USA. Han har släppt både nagellack, dockor, samlarkort, hörlurar (i sammarbete med Dr.Dre). Han publicerade en självbiografi, han var gästskådespelare i "CSI" och fick massor av fans att skratta i hans framträdande på SNL.

Ingen annan kändis har varit med så mycket i sociala medier världens över som han varit och han har oerhört många som följer honom via internet, bla på sidan Twitter.

Biebers fantastiska års höjdpunkt var nomineringarna för bästa nya artist och bästa pop album till Grammy Awards, som kommer att hållas den 13 Februari på Staples Center i LA.

Sådana utmärkelser kan vara början på Biebers start mot en karriär som vuxen popartist, eller så kan det helt enkelt sluta med att han bara blir en tonårs artist som alla sedan glömmer.
Vid det här laget är det svårt att förutse vilken väg han kommer att gå. Vi får bara vänta och se.

- Ctv.ca

Bilderna på Justin & Selena i St.Lucia är fake


Den övre bilden är alltså FAKE och den undre bilden är den äkta bilden. Väldigt bra gjord ändå, måste jag säga!
Men nu spelar det ju ändå ingen roll för det finns äkta bilder på kärleks paret! :)


Justin Bieber // Beutiful Eyes


RPatz & Justins hår är "isbrytare"



Vi är alla vana att se den underbara Twilight-hunken Robert Pattinson i alla action och romantiska scener med sin motspelerska Kristen Stewart (aka Isabella Swan, Twilight)

Pop-fenomenet Justin Bieber har blivit en stor hit bland tjejerna och även världens vackraste kvinnor som Cheryl Cole, Katy Perry och Rihanna uttrycker sin beundran till honom.

Men det visar sig att de två stjärnorna har en ganska tjejig vana.
Justin sa: "Jag pratade med Robert och han sa att vårt hår är en 'isbrytare' när det gäller att prata med tjejer. Så sedan dess har jag typ tänkt det på det sättet"

-OKMagazine, cred


Vanity fair sneakpeek!


'Bevisbilder': Justin och Selena är ihop






Dör, så söta! Sista bilden är ju bara för härlig, 'grab her ass'

Selena Gomez och Justin Bieber kunde inte hålla händerna från varandra när de spenderade tid tillsammans på en yacht på havet över Nyårs-helgen.

Justin,16, och Selena, 18, tog en liten båt med ett gäng vänner för att sedan få tillgång till den gigantiska privat yachten, där de solade och badade i bikinisar och badshorts.

Justin och Selena har båda hållt tyst om deras relation men Justin berättade nyligen i en radio intervju att Selena var "amazing".

Nu har det alltså läckt bilder på när Justin och Selena håller på och gosar, kysser varandra och annat.. och det ser verkligen ut som om de är mer än bara vänner..

-JustJared, JBsource

Twitvid:


Justin gav inte Selena diamanter i julklapp!



Det verkar som om den 16-årige stjärnan Justin Bieber har börjat 2011 med samma sätt som han avslutade 2010 - genom att möta rykten om en eventuell relation med Disney stjärnan Selena Gomez. De två sågs ofta tillsammans under hela December månad.

Det finns även ett nytt rykte som säger att Bieber i hemlighet gav Gomez ett diamanthalsband i julklapp. Finns det någon sanning i det? En källa berättar till Gossip Gop att, precis som många av de andra Bieber-Selena ryktena därute, är detta inte sant.

Trots alla rykten har Justin och Selena fortsatt att hävda att det inte finns något romantiskt pågång mellan dem. De är bara goda vänner. Om de är tillsammans, hur länge kommer de då att kunna hålla detta hemligt? Det återstår att se.

-Examiner.com

Selena förnekar alla rykten

Ryktena om att den 16-årige popsensationen Justin Bieber och den 18-årige Disney stjärnan Selena Gomez dejtar existerar fortfarande och många väntar på svar. Selena Gomez förnekar däremot att hon och Justin är tillsammans. Hon säger att de bara är vänner.

"Det är det manliga idealet. Om jag ska vara ärlig.. Han är 16 år och jag är 18, och i den här åldern måste vi ha kul - som alla andra tonåringar. Men ta inget allvarligt. Vi är fortfarande unga och vill inte förlora vår ungdomstid genom ett förhållande" säger hon.

Enligt källor så har Selena slutat bära sin löftesring.. Men hon förnekar att hon gjort 'det' med Justin.
"Jag gillar inte dessa rykten! Jag känner mig så konstig när alla pratar om mig. Media vet aldrig vad som är sant. Jag är bara en tonåring som alla andra"

Justin Bieber: The Unauthorised Biography



Neon Trees gör en cover på Baby!


Fanvideo: Pray


Twist - Januari nummer









Twitter update:

♥♥♥


Pray cover


Kommer ni ihåg när jag la ut en grym cover på Eenie Meenie som de här tjejerna hade gjort? Nu har de gjort en cover på Pray också och den är minst lika bra!

Christian Beadles kör bil!


En video på när Justin åker bil med Christian


102 Reasons for why we love JB


Sjukt fin video och den har med alla anledningar varför man (jag) älskar Justin! Absolut värd att kolla på.

Visste du att...



VISSTE DU ATT?
· JUSTIN står för: Justin's Unique Songs That Inspires Nations
· BIEBER står för: Believe In Everything Because Everything's Reachable
· Han håller på att utveckla sin egen parfym
· Varje gång han träffar ett fan så kollar han henne rakt in i ögonen, för att se om hon är den rätta
· Han sålde fler album på en vecka än vad The Jonas Brothers gjorde på ett år
· Han har fler följare på Twitter än Britney Spears och Obama har
· Hans favorit barnprogram är Svampbom Fyrkant
· Justin föredrar hundar framför katter
· Justin har blivit utsedd till "den mest hatade kändisen" men också till "den mest älskade kändisen"
· Han tycker om mackor från Subway
· Han är beroende av Twitter
· Han har en iPhone 4 och en Golden Blackberry
· Han har själv sagt att han önskar att det fanns en knapp på Twitter där man kunde följa alla fans samtidigt
· Justin har träffat Obama 3 gånger
· Intervjuaren: "Justin, skulle du kunna dejta en 13årig tjej?" Justin svarade: "Romeo var 16. Juliet var 13. Jag skulle vara hennes Romeo och hon skulle vara min Juliet"


Grattis Jessica!


Idag fyller Overboard-sångaren Jessica Jarell 15 år! Stort grattis ♥

Ray William Johnson snackar om Justin


(Spola fram till 0:46)

Justin avslöjar sina nyårslöften 2011



Justin har avslöjat sina nyårslöften. 2011 vill han bara göra mer musik, göra saker som han älskar och såklart, ge tillbaka!

Han twittrade:
"Alla människor är lika mycker värda och alla människor förtjänar respekt. Men med respekt lär Herren ut förlåtelse. Ett nytt år kommer. Låt honom döma. Det är allt jag har att säga om det"

"Jag vill bara göra musik och göra sakerna jag älskar. Jag vill ge tillbaka för min välsignelse och njuta av 2011"

Vad är ditt nyårslöfte?
- JustinBieberZone


Justin köpte ett diamanthalsband till Selena



Enligt källor har en insider berättat för Hollywood Life att Justin har blivit SÅ förälskad i Selena att han köpt ett diamanthalsband till henne.

Justin är yngre än Gomez, men han gör ändå allt i sin makt för att vinna hennes hjärta. Han vet att diamanter är varje flickas bästa vän, så självklart var det den perfekta julklappen till Selena.

"Det är inte en förlovningsring, men det är ett diamanthalsband som ska visa att hon är hans" säger en insider till HollywoodLife.com om den påkostade julklappen som Justin, 16, gav till sin 18-åriga flickvän.

"De är ihop. De är fästa vid varandra. Du kan verkligen inte hålla dessa två isär. Hon var så rörd och blev så förvånad, men hon älskade det. Det är den första diamant som någon någonsin har gett henne. Han ville ta deras förhållande till nästa nivå. Han är verkligen förtjust i henne"

Trots att de båda har upptagna arbetsscheman, har Selena och Justin gjort tid för varandra och nyårsafton var inte något undantag. En insider säger att Justin spenderar sin semester med sin familj, men att Selena kommer att vara med honom för "midnattskyssen".

- OceanUp, HollywoodLife

Video: Justin och Selena @ ST. Lucia


Jelena @ St. Lucia





cred

Nämner Justin Bieber i Running Wilde


Justin blir arg på ett fan!



Ett fan kastar upp rosor och Justin säger: "Whoawhoah! Don't, don't throw things on stage. Who threw that on stage?" och sedan kastar han tillbaka rosorna till henne.
Det här är en väldigt omtalad video på Twitter just nu, och många är sura på honom för att han förändrats (de menar att han förut förmodligen bara skulle ha sagt "Aw, thank you sweetie!") ..

2010 i 60 sekunder med MTV

 

From us Beliebers to You - Always Here


FÖRLÅT

Nu har det varit så att jag uppdaterat VÄLDIGT dåligt ett tag, och jag ber om ursäkt! Det har varit så mycket nu med julen, nyår och allt annat så jag har inte hunnit. Jag ska iallafall försöka bättra mig snart.. ♥

GOTT NYTT ÅR i efterskott! :)


TSBM - Fanmade MV


RSS 2.0