Scooter vill att Justin ska vara singel



Justin Biebers manager Scott "Scooter" Braun har berättat att han har rekommenderat sångaren att fortsätta vara singen "om han kan ge någon allt" (?)

MTV News rapporterar att tonåringens rådgivare (Scooter) deltog i en webbchatt och tagit upp ämnet om Biebers ryktade relation med Selena Gomez. Braun sa: "Alla säger att jag ignorerar en viss fråga som ni alla vill ha svar på" 

"Alla vill veta något. Här är vad jag ska säga er. Justin reser mycket och som jag alltid sa till honom, 'du ska inte vara i en relation om du inte kan ge personen allt"
 
Han tillade: "Jag vet att Justin och den person ni alla frågar om är riktigt nära vänner och har varit det ett tag. Såvitt jag vet, är det vad de fortfarande är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback