Never Say Never 3D kommer att reda ut rykten!



Justin har insisterat på att hans kommande film (Never Say Never 3D) kommer att besvara frågor och reda ut många av de rykten kring hans liv.

På sin Twitter skrev han: "Människor frågar mig hela tiden om olika rykten. Tja, jag antar att mitt nya svar kommer att vara: Vänta tills #NEVERSAYNEVER3D. Den kommer att besvara dem alla!"

Han beskrev syftet med filmen: "För att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra att följa sina drömmar"

"Filmen är inte bara om mig. Från @scooterbraun till @studiomama till @thatrygood och @kennyhamilton och även mina fans.. Vi tror på varandra. Det är vad #NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om"
- MetroLyrics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback