Kärleken känns bra!



Justin är älskad av kvinnor världen över tack vare sin fräcka personlighet, snygga stil och underbara stämma. Stjärnan sjunger om romantik en hel del, även om han inte är säker på om han verkligen förstår kärleken i sin helhet! Justin har kopplats ihop med Selena Gomez.

"Jag är för ung för att veta den verkliga uppfattningen om detta, men jag vet att det känns bra att vara kär"
sa han till den brittiska utgåvan av OK! Magazine.

"Det är en härlig känsla. Jag är fortfarande i processen att lära mig och inte bara om kärlek utan om allt i livet. Det är ingen brådska, du vet"

Den romantiska stjärnan medger att han är någon typ av auktoritet på relationer, på grund av hans unga ålder. Justin anser dock att sin ungdom kan faktiskt vara andvändbar eftersom det betyder att han förstår de känslor som hans fans upplever.

"Jag är ingen expert eller något sånt, men jag kan sjunga om vad jag känner och jag antar att de flesta tonåringar kan relatera till min musik
" tillade han.
- Musicrooms.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback