Justin: Jag lider av sömnlöshet



I februarinumret av tidningen Vanity Fair, så avslöjar Justin Bieber att han ibland lider av sömnlöshet.

Justin säger att det beror på ett hektiskt liv, och han måste andvända sin tid till att tänka på "saker som är viktigare"

"Jag bara vänder och vrider på mig hela natten och tänker. Mitt huvud snurrar. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen - som min familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men du har inte tid att tänka på, eftersom du bara fastnar i allt annat under dagen.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback