Justin blir lite sur på reporter



Justin höll på att intervjuas av Heat Magazine för ett kommande nummer när denna händelse inträffade..

Reportern försökte fråga om hans kändiscrush Cheryl Cole när det gick neråt. När han fick frågan om han skulle vilja ta med henne ut på en dejt sa han:

"Nja, först och främst skulle det vara olagligt för hon är för gammal.. Min mamma är 35, så hon är närmare min mammas ålder än min"

Burn! Cheryl, jag hoppas du inte läser detta..

Då reportern försökte fråga om hans kärleksliv, och vi antar, de foton på honom och Selena Gomez i Västindien.

Justin avbröt reportern och sa: "Jag har blivit frågad denna fråga alldelles för mycket"

Han tillade: "Jag kommer inte kunna ha ett privatliv om jag fortsätter få den frågan hela tiden. Så jag kommer inte besvara denna fråga någonsin igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback