Svar på tal; 29/11







Svar på kommentar nummer ett (och första frågan på kommentar nummer två): Nej, vi har (änsålänge) inga noveller på den här bloggen. Jag försökte skriva en för ett tag sen, men det gick sådär..
Jag känner inte att den kommer att bli så trovärdig, och kanske för lik någon annans JB novell. Den kommer aldrig kunna bli lika bra som de andra jag läser! Men vill ni att vi ska försöka skriva någon slags novell på den här bloggen, eller ska vi skapa någon ny novellblogg? :)


Svar på kommentar nummer två: Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte att hans hörlurar har kommit ut (till Sverige) än. Det jag vet är att hörlurarna kommer att komma ut 2010/2011 någongång, alltså snart. De stora kommer att kosta ca 1100 kr och de små kommer att kosta runt 600 kr! Och självklart kommer jag att köpa dem ;) Tack så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback