Justin donerar pengar

http://www.justinbieberzone.com/wp-content/uploads/2010/11/hotie.jpg

"Justin Bieber kommer donera en del av sina pengar från hans nya "My Worlds Acoustic" album till Children's Miracle Network. Albumet kommer att drabba Walmart butiker och Walmart.com på Nov 26 (Black Friday).

Justin sa: "Jag är i stånd att ge tillbaka tack till mina fans och Gud, skrev jag en låt" Pray "tänkande jag ville hjälpa andra och jag känner att jag har ett ansvar att göra det. Vad är meningen med att göra allt detta om du inte kan göra skillnad i andras liv? Det här albumet är en gåva till mina fans och medel från det tillåter oss alla att hjälpa till. "

Justin Bieber bildade ursprungligen en relation med Children's Miracle Network i september 2009 då han utfört på Hard Rock Café i New York City.

Ordförande Barnens Miracle Network, säger Scott Burt: "Justin generösa bidrag från sitt nya album kommer att göra en meningsfull skillnad i att rädda livet på de barn som behandlades på våra barnsjukhus. Som en organisation som skänker mest pengar av alla välgörenhet till barnsjukhus runt om i landet, är vi mycket tacksamma för hans stöd. Med hjälp av intäkterna kommer vi att kunna skapa ännu fler mirakel för barn"

Källa: JBIEBER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback