Svar på tal; 19/12






Svar på kommentar nummer ett: Inte i Sverige iallafall, men på Justins officiella web-shop, som du hittar HÄR!

Svar på kommentar nummer två: Never Say Never 3D kommer att ha premiär i Sverige den 11 april 2011 på SF-biograferna.
All information hittar jag genom andra JB-bloggar och sidor på internet som JustJared och andra kändissidor! Bilderna hittar jag på Weheartit, olika bloggar/sidor/fanpages :)

Jag vet inte riktigt om jag tror att "Jelena" existerar, för det kan lika gärna vara så att Justin och Selena bara är riktigt riktigt bra vänner. Jag tror också att det kan vara svårt att hitta en bra & riktig vän som man verkligen kan lita på när man är så stor som Justin (och Selena) är - så det kan somsagt bara vara så att de har blivit superbra vänner.
Däremot så ser det ju faktiskt ut som om de är mer än "bara vänner" på bilderna! OM de faktiskt skulle vara tillsammans så skulle jag inte ha något problem med det - så länge Justin är lycklig (och inte har valt en tjej som utnyttjar honom!) så är jag nöjd :)
Jag kommer ALLTID att stötta Justin, oavsett om han har flickvän eller inte.


Gulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback