Svar på tal; 1/12



Svar på din kommentar: Såg att du kommenterade nästan nyss, och för att du ska få svaret snabbt så tänkte jag att jag skulle försöka svara snabbt!

Jag trodde också att biljetterna skulle släppas antingen idag (1/12) eller på fredag (3/12) och fick värsta chocken när jag såg att dom redan hade släppts! Ganska många har frågat mig på Twitter/blogg/mail om det här .. och tyvärr är det väl så att de bästa platserna till Danmark konserten är slutsålda! Några jag pratat med ska köpa på fredag ändå (för den HÄR sidan har ju alla officiella datum, och där står det att de släpps på fredag! dock verkar sidan LITE ouppdaterad om ni förstår) och dom hoppas på att det då finns Meet&Greet/VIP biljetter.

Kortfattat; Ja, biljetterna har släppts! :)

Kommentarer
Postat av: HannahBieber

Jag har tur! Har redan köpt en! jiiippiii!:D<3

2010-12-01 @ 21:07:28
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback