Starr tjej ger bort Justin Bieber konsertbiljett

De flesta tjejer skulle ha hoppat upp och ner och dött av glädje om de fick reda på att de vunnit biljetter till en Justin Bieber konsert.

Men när Katie Young, 12, av Starr, fick reda på att hon hade fått biljetterna istället för en annan tjej som ville ha dem mer till torsdags natt show, började hon gråta.

"Vi sa till henne att det var en annan tjejer som verkligen villa ha dem," sa Katies mamma. Melissa Young. "Några minuter senare var hon bak i bilen och grät" Hon sa: "Jag hoppas du inte tror att jag inte kommer att uppskatta det, men jag tror inte att jag kommer ha det så kul när jag vet att det är en annan tjej där ute som vill ha dem mer än jag."

Katie, i sexan på Starr Iva Middle Schoo, vann biljetterna av Carolina Girls Apparel i Easley. Sedan november, affären har funnits så att man kan registrera biljetter varje dag. Konserten var i går natt på The Bi-Lo center i Greenville.

Katies mamma skrev hennes namn i affären för en överraskning.
Men Angel Rice, ägaren av Caroline Girls, sa att det var en annan tjej som verkligen ville ha dem mer.

Rice sa Ashley Titus, en annan av butikens yngre kunder, såg till att någon i hennes familj tog henne att dit för att "registrera" biljetter.

"De tog henne in dit varje dag, någon i hennes familj gjorde det," Rice sade."När vi hade teckningen var hon bara förkrossad. Vi var alla bara förtvivlade när hon inte vann. "

Istället gick biljetterna till Katie. Hennes mamma körde en timme till butiken för att få biljetterna, och fick sedan sluta skolan tidigare för att berätta till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback