'' Mitt mål är att vinna en Grammy''

Justin Bieber kanske just har haft sitt bästa år någonsin, men den 16-åriga sång sensationen är redan inriktad på att fastställa en till "milestone" i 2011.

 

"Mitt mål under 2011 är att vinna en Grammy," berättade Bieber till Billboard.com på Z100 Jingle Ball i fredags (10:e dec), där tonårs pop stjärnan peppade för en utsåld publik av skrikande fans i New York Madison Square Garden.

Bieber, som är nominerad för 'best new artist' och best pop vocal album for “My World 2.0,” vet att han är inte den enda "up-och-comer" med sitt öga på priset, dock. När vi frågade vem som är hans största Grammy konkurrensen, svarade sångaren bara: "Drizzy," med hänvisning till rapparen Drake, som hade hans eget utbrytnings år med hans debutalbum, "Thank Me Later."

 

"Jag älskar honom", sade Bieber om den kanadensiska stjärnan. "Han är grym."

Känslan verkar vara ömsesidigt, Drake visade nyligen kärlek till Bieber samtidigt som han talade om hans 'best new artist' Grammy med Billboard.com. "Jag tror att för killar som jag och Justin, som är i den kategorin markerar en ny generation av artist, är att vi typ "föddes" på Internet," sa Drake. "Det är lite av en stund för mig att se honom, som upptäcktes genom YouTube, och jag ,som upptäcktes över MySpace."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback