"Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"



Tonårs-superstjärnan Justin Bieber verkar inte vilja visa sin relation med Selena Gomez för allmänheten, detta visat efter att ha vägrat tala om hans kärleksliv. I en intervju med brittiska Heat Magazine gav 16-åringen ett isigt svar på frågan om han hade flickvän. Sångaren sa: "Jag får den frågan alldeles för mycket! Jag kommer inte att kunna ha ett privatliv om jag hela tiden besvarade den frågan. Så jag tänker inte svara på denna fråga, någonsin igen"

Senare fortsatte intervjuaren med den 18 åriga Disney-stjärnan Selena, genom att fråga honom om han får mycket äldre kvinnor och han svarade: "Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"

En PR-representant för Justin varnade då intervjuaren: "Detta är tänkt att handla om musiken, inte om flickor"´
- metrolyrics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback