19/3-2011

Tjenare gott folk!
Jag har mailat några personer som vill ta över bloggen, men inte fått något svar än. Bara så ni vet!

Så länge kan ni kolla in www.justinbstories.blogg.se www.bieberdream.blogg.se och www.justindbstory.blogg.se (där jag har gästbloggat några gånger)

PUSS ♥

(Förresten! På måndag ska jag på galapremiären av Never Say Never 3D och på onsdag ska jag på den "vanliga" premiären. 1 April (13 dagar kvar) ska jag till Danmark och se Justin där) :D


19/3-2011

Tjenare gott folk!
Jag har mailat några personer som vill ta över bloggen, men inte fått något svar än. Bara så ni vet!

Så länge kan ni kolla in www.justinbstories.blogg.se www.bieberdream.blogg.se och www.justindbstory.blogg.se (där jag har gästbloggat några gånger)

PUSS ♥

(Förresten! På måndag ska jag på galapremiären av Never Say Never 3D och på onsdag ska jag på den "vanliga" premiären. 1 April (13 dagar kvar) ska jag till Danmark och se Justin där) :D


RSS 2.0