Svar på tal; 3/1



Svar på första kommentaren: Det är inte officiellt att de är tillsammans, men det är ju VÄLDIGT uppenbart att de är mer än bara vänner! Jag har absolut INGET problem med det. Jag förstår inte hur man kan ha något problem med det heller? Hur man kan skicka hat-mejl till Selena och hur man kan bli sur på Justin, jag förstår verkligen inte det! Jag förstår inte heller hur man kan kalla sig själv en 'Belieber' när man reagerar så i dessa situationer, och när man blir sur på Justin för att han inte berättar något. Visst, de hade ju inte behövt hålla det hemligt, men det finns ju en anledning varför de gjort det - Justin vet ju att vissa kommer att reagera såhär och han vill inte förlora sina fans..
Jag reagerar på hur Justin reagerar (om ni förstår vad jag menar). När han har det jobbigt, så lider jag med honom. När han är glad, så är jag glad, osv. Jag kommer alltid att stötta honom. Just nu är han lycklig med Selena (antar jag?) så jag är glad för hans skull. 'Whenever you smile, I smile'

Svar på andra kommentaren: Hm, jag vet faktiskt inte. Det kan ju vara hon, för hon har själv sagt att hon är medlem på ganska många sidor, men det kan också vara ett fake-konto (som jag tror att det förmodligen är). Fast jag är tyvärr inte säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback