Visste du att...



VISSTE DU ATT?
· JUSTIN står för: Justin's Unique Songs That Inspires Nations
· BIEBER står för: Believe In Everything Because Everything's Reachable
· Han håller på att utveckla sin egen parfym
· Varje gång han träffar ett fan så kollar han henne rakt in i ögonen, för att se om hon är den rätta
· Han sålde fler album på en vecka än vad The Jonas Brothers gjorde på ett år
· Han har fler följare på Twitter än Britney Spears och Obama har
· Hans favorit barnprogram är Svampbom Fyrkant
· Justin föredrar hundar framför katter
· Justin har blivit utsedd till "den mest hatade kändisen" men också till "den mest älskade kändisen"
· Han tycker om mackor från Subway
· Han är beroende av Twitter
· Han har en iPhone 4 och en Golden Blackberry
· Han har själv sagt att han önskar att det fanns en knapp på Twitter där man kunde följa alla fans samtidigt
· Justin har träffat Obama 3 gånger
· Intervjuaren: "Justin, skulle du kunna dejta en 13årig tjej?" Justin svarade: "Romeo var 16. Juliet var 13. Jag skulle vara hennes Romeo och hon skulle vara min Juliet"


Kommentarer
Postat av: ida (:

Hej! Fin blogg. Nu har jag lärt mig ganska mycket om han och ja värkar inte passa så bra till honom iallafall :D

Men jaja.

En fråga bara: Var har du/ni gjort designen? asså headern ;o :DDDDD <333333333333

2011-05-09 @ 20:51:52
Postat av: Nina

Kan Justin Bieber tänka sig dejda någon som är 11 år?

2011-06-02 @ 22:38:30
URL: http://lifebyninni.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan du läsa min blogg ? Snälla! Det är om justin men jag skrver också en "novell" :)

2011-06-19 @ 10:05:49
URL: http://thecutestboy.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hej! Jag e verkligen ett galet J.B Fan!! :D Älskar han så mkt :')



Kraam :D <3

2011-09-19 @ 15:31:48
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback