Usher råder Justin att inte börja dejta ett fan

Usher och Justin

Den 16-åriga kändisen Justin Bieber har blivit tillsagd att njuta av sin framgång, men att lära av sina egna misstag och försöka hålla ett avstånd från sina fans.

"Jag säger till Justin att du får älska alla dina fans utan att falla för dem. Jag kan inte säga att jag aldrig har dejtat ett fan men det är inte en bra idé. Jag säger åt honom att förstå att du är en fantasi för dem och du bör vara medveten om det " säger Usher.

"Och jag uppmuntra honom att inte ta framgång så allvarligt så tidigt.
Ha kul med det. Och träffa nya vänner!"

(Källa: JDB)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback