Svar på tal; 30/11




Svar på kommentar nummer ett: Haha, förstår det! Ska bli så jävla grymt att få åka dit och se Justin uppträda LIVE, det är verkligen .. speciellt för mig!

Det finns två paket som man kan köpa, "U smile" och "Love Me". "U smile" var ståplats längst fram och det blev såklart slutsålt direkt.. "Love me", som jag köpt, är ståplats ungefär näst längstfram (snart slutsålt!). När man köper LM så får man lite extra grejer (en påse, VIP-kort (souvenir) och lite annat tror jag) och det kostar 1400:- för en biljett
(Man kunde också köpa Fanklub-biljett, men då var man tvungen att vara medlem på den sidan och det var bara jättekrångligt.. Allt är ju på danska!)
 
Jag ska åka dit med den andra tjejen som har den här bloggen, och vi kommer väl att ta tåget/flyget ner till Göteborg och sedan åka med färja över till Danmark. Vi kommer att åka med föräldrar!


Svar på kommentar nummer två: Det är bara bra att du kommenterar på ;)
Yes, såvitt jag vet så kommer han! Grymt va?! Han twittrade '"shoutout to my European fans...I will be seeing u soon UK, Germany, France, Italy, Hungary, Sweden, and the list goes on! EUROPE thank u!!" vilket måste betyda att han kommer? Eller hur? Har ingen aning om när dock, men hans My World Tour 2011 börjar i Mars 2011 tror jag, så det blir väl nån gång nästa år. Kanske runt april-juli?

Ja, vi är två som har bloggen. Vi/jag hittar all fakta från andra bloggar, internetsidor, Justins officiella hemsidor och viss fakta har vi i huvudet!
Och ja igen! Vi har ny design och den har vi gjort själva. Jag har gjort den i Photoshop 8.0 och Picnik!

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

Hahaha nja alla älskar honominte (A) sorry, men han är ju kass, haha :) kraaam

2010-12-01 @ 07:36:39
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: JENNY

Men vaddå?! Har biljetterna redan släppts? Dom släpps ju på fredag klockan tio på morgonen? Ska också dit nämligen!

2010-12-01 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback