"Pray betyder mycket för mig.."

När du släpper den officiella musikvideon för inspirerande sången, påminner "baby" Hitmaker hans fans att jaga sin dröm och "alltid försöka göra en positiv skillnad i andras liv".
Justin Bieber har sänt ett budskap om hopp använder ett helt nytt musikvideo. Den "Baby" Hitmaker har debuterade ett gripande klipp för "Pray", hans inspirerande låt från hans färska släppte unplugged album "My Worlds Akustisk", på hans Facebook-konto, som erbjuder ett montage av förstörda grannskap, slumområde och sjuka barn bland andra .

''Jag skrev den här låten när jag tänker på Michael Jacksons ''In the Mirror'' och vill skänka en del av intäkterna från varje album som säljs till Barn sjukhus,'' den 16-åriga delad i en fotnot av Scooter Barun och Elfredo Flores-riktat video. ''Den här låten betyder mycket för mig och jag älskar den här videon'' sa han.

"Jag hoppas att ni alla också gör det och du stödja My Worlds akustiskt album på Walmart nu", Justin budskap fortsatte att läsa. "Tack så mycket. Jag älskar musik och jag älskar ert stöd i min dröm. Vi kommer aldrig att sluta. Detta är bara början. Jaga dina drömmar och försök alltid göra en positiv skillnad i andras liv. "

Att tala om låten tidigare, berättade han för Ryan Seacrest, "Det finns så många låtar om kärlek och jag tror att det är bra att ta ut den ur den världen en stund. Det finns andra saker som är viktiga och jag ville bara vara motiverande." Tillade han, "Det är en väldigt upplyftande sång, mycket motiverande, det definitivt kommer från hjärtat. Jag tror att alla unga eller gamla kommer att kunna relatera till den här låten."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback