Visste du att..

VISSTE DU ATT?
· En gång under en brasiliansk intervju så låtsades Justin att han somnade för att han tyckte att det var så tråkigt
· Justin känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer
· Han vill skapa ett eget fling-märke som ska heta "Bieberflingor"
· Nästan varje gång han är ute och shoppar så blir han erbjuden gratis kläder
· Justins lillasyster Jazmyn grät i en vecka efter att Justin åkte på sin turné
· Han brukar prata i sömnen
· Justin hamnade nästan i ett bråk i skolan, för att han försvarade en tjej (för att någon var rasistisk mot henne)
· På ett Meet&Greet sa Justin en gång: "I don't know who it was but one of you grabbed my butt.." (Jag vet inte vem det var, men en av er tog mig på rumpan..)
· Ett fan frågade en gång Justin hur han kunde vara så het. Han svarade "Min mamma. Min pappa. En säng" och skrattade
· En gång kysste ett fan utsidan av glaset och Justin insidan av glaset
· Han sover med gosedjur
· Han gillar inte personer som röker
· Han föredrar brunetter framför blondiner
· Justin vill ha en tjej som är yngre än honom, så att han kan skydda henne
· Justin ÄLSKAR hur hans fans håller ihop - "Like a big Belieber-family"
· Pattie vill inte att Justin ska dejta honom, för hon är rädd att han ska utnyttjas
· När Justin en gång tweetade att Kim var hans flickvän fick hon massor av dödshot från väldigt många fans
· Han sparar sin oskuld till den rätta tjejen som han vill gifta sig med
· Justin tycker att hans mamma är den finaste kvinnan på jorden
· När han föddes så var det slut på "blåa-pojk-filtar" så han fick en lila filt istället
· Han gillar bananer
· Han har sagt: "If I'm arguing with my Girlfriend and it gets to the point where she starts crying, I'd shut up and hold her" (om jag bråkar med min flickvän och hon börjar gråta, så skulle jag sluta och bara hålla om henne)
· Hans tredje kommentar på sin första YT-film var "Den där ungen kommer att bli jävligt känd"
· Hans favorittradition är JULEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback