Svar på tal; 20/12


Svar på din kommentar: Ursäkta, men kan du förklara med vad vi härmar den bloggen?! Förut så hade vi en blå design och sedan insåg jag att den var väldigt lik (dock inte lika snygg som deras) så jag ändrade till en lila med andra bilder osv. - bara för att jag inte skulle få såna här kommentarer!
Om du nu menar att vi "snor" fakta från deras blogg så har du också tyvärr fel. ALLA Jb-bloggar skriver om exakt samma saker, lägger upp nästan exakt samma bilder osv, så vi snor verkligen inte direkt från deras blogg? Dessutom så är många texter artiklar med tillhörande bilder, så därför är texterna ofta likadana.

Det jag vill säga är bara att vi INTE snor något från deras blogg. De skriver ju om exakt samma sak som andra Jb-bloggar, så jag kan lika gärna ta det från någon annans blogg? Eller hitta det på internet? Jag kan inte undvika att inte skriva samma sak som de, eftersom att vi båda skriver om samma person. Och det finns inte hur mycket som helst om en och samma person.

Om du nu tycker att vi härmar deras blogg så mycket, så läs inte våran.
Kul att du vågar skriva ditt namn också!

UPDATE: Okej, Trading-Cards inlägget var väldigt likt för att det VAR KOPIERAT. Nu har jag länkat deras blogg som källa i det inlägget och jag kommer inte att ta kopiera inlägg rakt av längre! Sorry guys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla hårt dissad den som kommentera -.-

2010-12-20 @ 19:12:29
Postat av: Nicolina

Hej.



Jag tycker att Trading Cards inlägget var slående likt vårat, det jag skrev. Vill bara säga att jag lägger till en personlig touch på mina artiklarsom jag översätter och bilder. Har mina egna sätt att se ifall någon kopierat det från våran blogg eller inte. Dock tycker jag att "din" uppsättning av bilderna och texter är exakt likadan som den jag översatte. Artikeln som jag översätte hade många vuxna ord på engelska som jag suttit och hittat synonymer på och jag tog även bort onödig text - vilket är kul att du också gjorde på samma sätt som jag gjorde. Tänker vi på samma sätt må tro? Även "- MTV" är något jag började med eller hur man ska säga.



Mvh Nicolina

2010-12-20 @ 19:13:59
URL: http://justindrewbieber.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Hej.



Det var inte meningen att förolämpa dig eller så. Ni får mer än gärna ta artikalr från våran blogg MEN LÄNKA, till våran blogg då.



Ha en fortsatt bra dag.



Mvh Nicolina

2010-12-20 @ 19:27:57
URL: http://justindrewbieber.blogg.se/
Postat av: Precis som justindrewbieber.blogg.se säger själva så var det inlägget RIKTIGT likt! kolla själva! Jag älskar dock denna bloggen och bryr mig inte om ni har samma fakta, för det fattar man ju, men MÅSTE ni ha exakt samma text och bilder? Gör ngt eget av de

Precis som justindrewbieber.blogg.se säger själva så var det inlägget RIKTIGT likt! kolla själva! Jag älskar dock denna bloggen och bryr mig inte om ni har samma fakta, för det fattar man ju, men MÅSTE ni ha exakt samma text och bilder? Gör ngt eget av det ist! :) Men love your blog!

2010-12-20 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback