Justin vill hjälpa föräldralösa barn


16-årige popstjärnan säger att han vill hjälpa föräldralösa barn. 'Baby'-sångaren avslöjar att han har plågats av bilder.

Bieber berättade för CNN: "I Rumänien finns det många föräldralösa barn.. Det plågar mig. Jag vill bara hålla barnen i min famn".

Justin medger att han tänker på sin idol Michael Jackson som alltid hjälpte föräldralösa barn. Han tillägger "Han (MJ) har alltid velat hjälpa andra och han ville alltid få folk att le, och han ville göra folk glada med sin musik och hans låtar.. Det vill jag också göra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback