Jon M. Chu är nervös inför NEVERSAYNEVER3D

"I februari kommer fans äntligen få chansen att se Justin Biebers efterlängtade "Never Say Never." Och regissören, Jon Chu, som nyligen kupade till MTV News att saker rullar på bra medan han fulländar på 11 februari release.

"Åh, står vi ganska högt. Det är galet! Detta är en värld som jag aldrig upplevt tidigare", sa han och skrattade han till MTVNews om 3-D filmen. Chu, som främjade DVD-utgåvan av "Step Up 3D," sa att få fansens stöd har varit ovärderligt.

"Återigen är det som dans, där musik berättar historien. Det är verkligen intressant och hans fans har varit fantastiska, shopping in honom i 3-D i Madison Square Garden, utforskat hans liv, går till sin hemstad. Vi är nästan klara med vår "cut" just nu och jag är riktigt stolt över det. Jag tror att folk kommer att bli förvånade över den historia som de kommer att få. Något är verkligen speciell."

Bieber twittrade om att hans såg filmen nyligen och gav den sin kvalitetsstämpel. Och Chu erkände till oss att han känner trycket nu för att göra bästa möjliga film.

"Jag menar, jag är alltid nervös. Vi försöker alltid att göra våra filmer bättre," förklarade han. "Vi har aldrig är klar med det ändå. Jag håller bara på tills dom säger att jag har slut på tid. Så [Justin] fick se den här veckan, som var riktigt spännande och han älskade det, som alltid är skrämmande när du försöker visa någon historien om deras liv, men han har varit väldigt stöttande, han och hans familj och hans team. Jag ser fram emot att dela den med världen och visa en annan sida av 3-D. Med "Step Up 3D," lärde vi oss en hel del lektioner och vi upptäckte en massa saker, och det är bara början."

Text tagen ifrån Bieberfever.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback