För er som inte redan visste om RYKTET

Idag fick jag höra om ett rykte som går runt bland (nästan) alla Beliebers.

Det finns en skvallerblogg i USA (http://bieberheiress.wordpress.com/) som är väldigt känd där, och de skvallrar om Justins och hans vänner - och de tjejerna påstår sig känna Justin. Jag vet inte riktigt vad jag tror om bloggen, vem som helst kan ju starta en blogg och skriva att man känner Justin. Eller hur? Många påstår att allt innehåll är sant, men hur vet dom det? Iallafall, den bloggen har skrivit att när Justin var med sin familj och familjen Beadles, så smet han där ifrån med en tjej vid namn Shahnaz Alamgir. Både Justin och tjejen provade att röka på (marijuana) och det togs tydligen bilder på det, men som försvann direkt - för att det inte fick komma ut.
Han twittrade också lite skumma saker, och då skulle han tydligen också ha varit hög. Men de togs också bort.

SÅ. Vad tror ni? Jag tycker det låter väldigt falskt när man läser det.. Visst, han är en 16 årig kille och tonårskillar gör väl sånt (dricker, röker på - ja ni vet) men det låter väldigt konstigt bara. Det finns INGA bevis. Justin är en förebild till många människor som ser upp till honom, och jag tror inte han skulle förstöra det. Han skulle inte heller göra misstaget att röka på när han är så känd som han är, för då skulle ju hela hans karriär ta slut. Pattie har däremot gjort misstaget att röka på väldigt mycket, fast innan hon fick Justin såklart. Han tycker att detta var idiotiskt och har lovat att ALDRIG gå i hennes fotspår. Fast Pattie har ju också sagt att hon hade problem med Justin innan han blev känd..

Så tror ni att det är sant? Eller falskt? Jag vet inte vad jag tror. Justin är bara en helt vanlig tonåring, som råkar vara artist. Han har en sån stor press på sig. Åhh, jag vet verkligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback