"De har blivit som min familj"


"Justin Bieber har visat att trots att en av världens mest berömda heartthrobs, han har fortfarande problem med damerna.

Den 16-årige erkände att en tjej en gång "vände ner honom", undantagandes hans stjärnstatus, men hävdade att han "inte kan komma ihåg" hennes namn.

"U Smile" sångaren dock påstått att bortsett från att ett (sällsynt) tillfälle har han "typ av" vant sig vid att den uppmärksamhet han får från sina fans.

Bieber hävdade: "Det är slags galen för mig att de är här så tidigt, det är så tidigt att de är där ute skriker. Det är definitivt en dröm, du vet att kunna resa runt i världen, innan detta hade jag aldrig ens varit på ett flygplan, det är otroligt."

Han tillade:  ''Jag reser med så många fantastiska människor, du vet, de människor som omger mig är så nära mig. Min chef, alla är vi alla en sådan snäv sammansvetsad familj det är riktigt kul eftersom jag inte bara resa med de människor jag arbetar med, men de har blivit som min familj."

Under tiden har Bieber tvingats ställa in ett framträdande på tyska TV-show, Wetten Das, efter en stuntman skadades på programmet.

Samuel Koch hade försökt att hoppa över en rad av bilar med hjälp av fjädring stövlar, men klippte det sista fordon och hamnade krascha i marken ansiktet först.

Justin tog till Twitter för att uttrycka sin oro över olyckan, berättar sina efterföljare: "Please be för Samuel Koch & hans familj som vi väntar och hoppas på hans hälsa och säkerhet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback