Chris Brown kommer att göra en duett med Justin under 2011!

Chris Brown kommer att, under 2011, att göra en duett med 16-årige popstjärnan Justin Bieber. Chris bekräftade det på sin Twitter där han skrev: "Jag och @justinbieber fick en smash låt för alla fans där ute, toppen av det nya året! 2011"

Samtidigt tweetade Bieber förra året i oktober och sa:
"Rätt hyper just nu för en ny singel, slog ihop mig med en av mina vänner och en artist som jag brukade sjunga covers av youtube. BIG RECORD. SMASH!"

Två låtar kommer att släppas den 1 januari 2011 med Chris Brown som kommer att kallas "Look At Me Now" och en annan (okänd) featuring Justin Bieber.

Som ni vet är Justin ett stort fan av Chris Brown. Justin täckte hans låt "With You" på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här får du jättegärna göra oss glada genom att skicka iväg en kommentar! MEN:

- Hatar du Justin? Tycker du han är gay? Att han inte kan sjunga? Då behöver inte vi veta det. Du får gärna slösa din tid på att skicka iväg en kommentar och beskriva för oss hur mycket du hatar honom, men vi kommer tyvärr inte bry oss.

- Vi bryr oss inte heller om rykten.

Ingen kan få oss att sluta gilla Justin. Oavsett vad ni säger. Ni slösar bara er egen tid!



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback